Рефлексія. Модуль 8.

Ну ось і промайнули три місяці наших занять. Починати було страшнувато. Хвилювалася, як абітурієнт перед вступом. Але я рада, що моя цікавість і бажання вдосконалюватися перемогли страх  перед новим і невідомим. І ось я маю власний блог та сайт з веб-квестом! Хто б міг про це навіть думати ще на початку цієї осені? Можливо це і не дуже знаменна подія для Всесвіту, але для мене - це нова вершина, нове відкриття. Я вдячна нашому наставнику Євгенії Сергіївні за вичерпні, зрозумілі, навіть для "чайників", пояснення, постійну підтримку,  справедливі зауваження та  майже цілодобовий звязок. Вона, не шкодуючи  часу, котрий могла присвятити власній  сім'ї, відпочинку, постійно опікувала нас, вчила і перевіряла, толерантно ставлячись до наших помилок.  Також дякую всім моїм  одногрупникам за  злагоджену та цікаву співпрацю. Успіхів усім нам у подальшій роботі, вдалого застосування набутих знань та вмінь! Ну і до нових зустрічей на наступному курсі Євгенії Сергіївни!

                                Сподіваємося!

Немає коментарів:

Дописати коментар