Рефлексія. Модуль 6

    Здоровий спосіб життя... От як пересилити себе і дотримуватися всього, чому навчаю дітей?
Як їсти тричі на день все свіженьке і корисне, а не один раз ввеччері те, що є,аби швидше, бо пішла о 8.00, а прийшла о 18.00 вже "вбита" і день нічого не їла? Як лягати спати о 22.00 год, а не о 2.00?Адже коли вся сім'я засинає, в хаті стає (на решті!) тихо, то так гарно працювати! А зараз я хворію - проблеми зі спиною. Це ж не грип! Тому я через день буваю в гімназії - у заступника директора завжди є  нагальні проблеми. А ще ж мій рідненький 4-Б!Добре, що ходити можна, бо лікар спочатку взагалі забороняв сидіти, то працювати з комп'ютером  було не можна.  МАЙЖЕ, була слухняна ! Це ж таки МОЄ ЗДОРОВ'Я! Треба берегти!
   Тепер можна сідати та, бажано, недовго. Ось швиденько і почала роботу над завданнями.  Робота з мережевими картами для мене не нова. Тому справилася досить  швидко. Вони мені подобаються: є можливість у колективі швидко провести обговорення, зібрати цікаві ідеї, навіть якщо люди на даний момент не можуть бути присутні в одному місці; гарно створювати опорий конспект уроку;  створення опорних таблиць до матеріалу. Для вчителя - це знахідка!

Немає коментарів:

Дописати коментар